Visar inlägg med etikett magnolia Sea Breeze.. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett magnolia Sea Breeze.. Visa alla inlägg

fredag, februari 14, 2014

Tändsticksask!

Hej på Er allihop!!
Jag har altrat en tändsticks-ask.
Perfekt som gå-bort-present, eller varför inte till din kärlek tilsammans med ett ljus tex, och lite choklad!?






Oj...sista bilden blev lite suddig...

Materiallista:

Papper: Maja Design vintage summer basics 1933
Dies/punchar: Små fjärilar (tre st) punch från Martha Stewart. Spellbinders oval, Magnolia DooHickeyDie so wrapped Tilda Lace
Dekorationer: Blandade blommor, bla rosa liljor, rug canvas

Hoppas ni får en mysig alla Hjärtansdag, och en trevlig helg!
Vi ses nästa vecka igen!

Massa kramar, Sarah

torsdag, september 19, 2013

Dop-present i 3 delar!

Hej på er allihop!!
Jag har gjort ett litet projekt till en dopgåva.
En bok med en ask i och ett kort i asken.
Asken visar jag nästa vecka :)) Och veckan efter det får ni se kortet! 
Såhär blev "bokomslaget"
Håll i hatten, här kommer massa bilder!!

   







Här ser ni hörnet på asken, som ni får se hela nästa vecka ;))

Materialista:
Stämplar: Tilda with Cherry Ice, runda poststämplar samt text. Samtliga Magnolia. Motivet färglagt med Distress Markers.
Dies: Vimpelspel La la Land, Spellbinders till motivet samt bakom, Magnolia DooHickeyDie till kanten.
Dekorationer: Blandade blommor,bär glasglitter på några blommor, ostduk och rug canvas, alla kanter är skrapade med detta verktyg och målade med Gesso. I nedre högra hörnet och övre vänstra hörnet har jag embossat med Fran-Tage "shabby white". Så himla kul att leka med!! Några halvpärlor från Magnolia
Kanterna på Vimpelspelet har fått lite Distress stickles picket fence.
På sidan av asken har jag hängt en liten ängel från Magnolia i en rosett av Seambinding Ribbon.

Må bäst och hoppas vi ses snart igen!!
Många kramar Sarah