Visar inlägg med etikett Inspirationer Monica. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Inspirationer Monica. Visa alla inlägg
onsdag, juli 22, 2009
Family lasts forever
Her er et kort jeg lagde for en stund tilbake. Har brukt en gammel bokside, mønsterark fra Dream Streat Papers "Secret Garden-Botanical", rubons fra MF, stempler fra Heidi Swapp, Distress crackle paint fra Tim Holtz og bånd fra netshopen.
Nyss upp packat
Inspirationer Monica
tisdag, juli 14, 2009
Restekort
Vi må bare innrømme det, det blir myyyye rester når vi driver og scrapper og lager kort.. Og det blir gjerne liggende og samle støv, men det hender jeg tar meg i nakken og bestemmer meg for å bruke dem. Størrelsen på kortene er 4x4", så de er små og fort gjort å lage.
Her har jeg brukt restene fra de forrige to prosjektene jeg har lagt ut her inne, bla. Så mønsterark er fra Maja Design i hovedsak. Rubons og noe mønsterark fra Melissa Frances, blomster fra Prima, stempler fra Imaginice og bling og perler fra Kaiser Craft.
(Klikk på bildet for å se mer detaljer)
Her har jeg brukt restene fra de forrige to prosjektene jeg har lagt ut her inne, bla. Så mønsterark er fra Maja Design i hovedsak. Rubons og noe mønsterark fra Melissa Frances, blomster fra Prima, stempler fra Imaginice og bling og perler fra Kaiser Craft.
(Klikk på bildet for å se mer detaljer)
Nyss upp packat
Inspirationer Monica
Bride & Groom
I disse bryllupstider er det kjekt med litt bryllupskortinspirasjon :)
Jeg har lagd et enkelt, men delikat kort. Har igjen brukt mønsterark fra Maja Design. Arket Tulipaner fra serien Äntligen! I tillegg har jeg brukt vellum (tynt, transparent papir) som omslag rund hele kortet, festet i bretten. Utenpå vellumen har jeg rubbet på en rubons fra Basic Grey med teksten "Bride & Groom".
Jeg har lagd et enkelt, men delikat kort. Har igjen brukt mønsterark fra Maja Design. Arket Tulipaner fra serien Äntligen! I tillegg har jeg brukt vellum (tynt, transparent papir) som omslag rund hele kortet, festet i bretten. Utenpå vellumen har jeg rubbet på en rubons fra Basic Grey med teksten "Bride & Groom".
Nyss upp packat
Inspirationer Monica
Tagkort
Da er det tid med noe nytt fra meg også. :) Denne gangen har jeg brukt papirer fra Maja Design. Aldeles nyyydelige mønsterark! Arkene jeg har brukt er fra serien Äntligen; Vårdagjämning og Tulipaner. Blomster, Tags og Bånd finnes i nettbutikken. Tagsene er lekkre skimmertags som skinner helt nydelig, men det kommer desverre dårlig frem på bilder.. Rubons, klistermerke og hjerte er fra Melissa Frances. Stempler fra Papirloftet, Kreativ Hobby, My Minds Eye, Heidi Swapp og Prima.




Nyss upp packat
Inspirationer Monica
onsdag, april 01, 2009
Reste-kort
Det blir litt rester når man holder på med scrapping. Her har jeg laget et kort for å få brukt noen av restene fra prosjektene med de nye papirene fra "Dream Sreet Papers". Crisscross kortet er i 4x4 format, veldig kjekt for da går det akkurart opp med et 12x12 ark i bredden. (Kutter kartongen 4x12, bretter den i 3 like deler, kutter bort diogonalen på hver av sidene)
Papirene jeg har brukt på dette kortet er begge fra Lullaby serien; "Little star" og "Storytime". Også har jeg brukt en liten charm til å holde kortet sammen.

Papirene jeg har brukt på dette kortet er begge fra Lullaby serien; "Little star" og "Storytime". Også har jeg brukt en liten charm til å holde kortet sammen.

Nyss upp packat
Inspirationer Monica
Roser på boks
Jeg har den siste tiden fått dilla på de nydelige papirrosene i webshopen. Disse kommer gjerne i pakker med mange, levert med stilker. Jeg bruker ikke stilkene, så jeg klipper dem av, for at de skal ta mindre plass. Nå har jeg laget meg en boks til å oppbevare dem i. Den måtte selvsagt dekoreres med rosepapir og papirroser. Igjen er det papirer fra "Dream Street papers"; "Lullaby-Little star" (med roser) og "Forever family-Gladys Pauline". Pynt jeg har brukt er papirroser fra webshopen, rose-charms, bomulls blonde, husholdnings-hyssing, rosa thickers (daquari) og blå Tiny Alpha fra Making Memories.
Nyss upp packat
Inspirationer Monica
Livets Mirakel
Det er ingen hemmelighet lengre nå, jeg er gravid igjen. Og når man går gravid tenker man gjerne mye, i allefall jeg, på fremtiden, på babyen i magen. Lillegutt som skal bli storebror. Jeg ELSKER å være gravid! (Bortsett fra kvalmen dette svangerskapet har ført med seg...) Det er en spennende tid og jeg vil gjerne spare på de beste minnene! Så jeg har altert en liten koffert for å spare minner i. Graviditetstestene, en liten bok med minner, bilder osv.
På denne boksen har jeg igjen brukt papirene fra "Dream Street papers"; "Lullaby-Storytime" og "Secret Garden-Botanical". Blomster fra Prima og papirroser fra webshopen, blingswirler fra Prima, hjemmelaget gammel blonde og pompom-bånd. Rubons og nøkkelhull fra Melissa Frances. Det meste av dette finner du i webshopen!

På denne boksen har jeg igjen brukt papirene fra "Dream Street papers"; "Lullaby-Storytime" og "Secret Garden-Botanical". Blomster fra Prima og papirroser fra webshopen, blingswirler fra Prima, hjemmelaget gammel blonde og pompom-bånd. Rubons og nøkkelhull fra Melissa Frances. Det meste av dette finner du i webshopen!

Nyss upp packat
Inspirationer Monica
Crisscross kort
Nå har jeg fått lekt meg litt med de nye papirene fra "Dream Street Papers". På dette Criss Cross-kortet har jeg brukt papirene "Lullaby-Storytime" og Secret Garden- Botanical". Herlige papirer i god kvalitet og nydelige, sarte farger. Pynt er hovedsaklig blomster fra Prima, ett par papirroser fra nettbutikken, blingswirl fra Prima, metallpynt fra Daysid's og klistermerke fra Melissa Frances. Du finner det meste i webshoppen.


Nyss upp packat
Inspirationer Monica
torsdag, februari 12, 2009
Lovehearts-Cupcake


Denne har jeg lagd til minstemann i huset. Lovehearts er en favoritt og hva passet vel bedre enn nettopp det på Valentines day? :)
Selve formen har jeg skjært ut med QK Silhuetten (Cupcake-liner 0870) Denne er det ikke bunn i, så for å lage det har jeg brukt silkepapir (klipt i en passe stor sirkel, så det stikker akkurat over kanten når jeg har lagt det til i forma) og en utstansa kartong sirkel (samme diameter som bunnen), som jeg la oppå silkepapiret. Da fikk jeg ei form som jeg kunne fylle med godis og dekorere. Jeg har pyntet med rose fra Prima og organza bånd fra nettbutikken. Og diverse klistermerker som jeg har distresset litt med sandpapir.
Nyss upp packat
Inspirationer Monica
Valentines kort


Her har jeg igjen brukt ark fra Daisy Bucket, serien "Love You", sammen med Bazzill Hvit og Kraft kartong. På "Love" har jeg brukt Heidi Swapp hjerte og knapper fra Sei.
På det andre kortet har jeg brukt rubons fra Basic Grey( Sugared Olio rub-on book). Og organzabånd fra nettbutikken. Teksten nederst på kortet er også rubons, men jeg er usikker på produsent.
Nyss upp packat
Inspirationer Monica
tisdag, februari 10, 2009
Valentine-inspirasjon!


Jeg har kost meg med å lage små gaver til mine kjære til valentine. Blandt annet denne takeaway-boksen som mamman min skal få.
Jeg har brukt ark fra Daisy Bucket, serien "Love You" og et gammelt fra Basic Grey (Sateen-Urban Couture). Papirene fra DB er nydelige og med fin struktur. Den er enkelt dekorert med perler fra KaiserCraft i fargen "pearl". Rubons er fra Melissa Frances og punchen jeg har brukt rundt kanten på silkepapiret er fra Martha Stewart (Doily Lace Edger Punch).
Nyss upp packat
Inspirationer Monica
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)