Visar inlägg med etikett la la land. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett la la land. Visa alla inlägg

fredag, december 27, 2013

"Gå bort påse"

Hej på Er!!
Hoppas ni haft en bra jul?!
Det har jag, och nu siktar vi på nyår 






Materiallista:
Papperspåse.
Stämpel: La la land, Magnolia chokladetikett, "Du äger" från gummiapan, datumstämpel, hönsnät.
Dekorationer: Blandade blommor, tårtpapper, washitape, Fran-Tage shabby pink.