Hej!
Hoppas att ni har en mysig andra advent. Jag pysslar julkort för fullt. Jag hoppar in och bloggar redan idag istället för imorgon. Hoppas att ni tycker att det är okej. Idag vill jag visa ett julkort i en lite annorlunda form, en julstrumpa. Jag har använt en gammal mall som jag har hittat på nätet för många år sedan. Tyvärr vet jag inte vem som har gjort den.
Längs kanterna har jag dragit med en
Edgescraper. Lite här och där har jag embossat med
Frantagepulver. Här kommer lite detaljbilder:
Den söta räven ingår i Magnolias senaste kollektion Little Circus Moscow och den heter
Foxy Poxy. Jag har gjort en fjällräv av den :-) . Christmas Eve Tilda är tyvärr slusåld som stort motiv men finns kvar som
MINI.
Här klättrar Pixie Tilda som är en av mina absoluta favoriter. Jag tror inte att denna finns i lager men kanske kan Eva ta hem den.
Högst upp på strumpan sitter Tilda with Lovikka Mittens.
Materiallista:
Papper: vit Cardstock, mönstrat papper från Magnolia
Stämplar:
Foxy Poxy, Christmas Eve Tilda, Pixie Tilda, Tilda with Lovikka Mittens
Dies:
Doo Hickey Dies - Twisted Swirl och
Slender Firs.
Färg:
Distress INK refiller och D
istress Markers
Stämpeldynor:
Staz On Timber Brown
Övrigt:
Stickles Stardust ,Snöpenna som liknar
Puffy Velvet,
Frantage - Shabby White
Ha en fin dag!
/Pysselfröken