lördag, januari 15, 2011

Fler ljuvliga dammtussar

Knut har varit, julen är över men snön fortsätter att ljuvligt falla över oss i Karlstad. Vilken underbar vinter vi har. När jag var liten trodde jag att änglarna hade kuddkrig när det snöade. :)

Här har jag gjort ett till kort med de underbara stämplarna från JUSTRITE! Stämplarna är som trolleri, du kan skapa vad du vill! Pappret kommer från Magnolia.

Psst...! Det kommer in nya Magnoliapapper till veckan (v2), de vill du inte missa... :o)


En detaljbild på dekorationerna trollsländan är en die från Magnolia. Nyckelknippa från Kort og Godt. Nyckelknippan är en av mina absoluta favorit dekos. :)


Här syns hur jag med hjälp av Spellbinders stansat ut texten som en ram. Ängeln är en stämpel från STEMPELGLEDE. Har du provar scrappa med kakservetter? Visst är det fint! Jag har i alla tider kallat detta papper tårtpapper... ;)


Jag har lekt med Spellbinders för att skapa ett "fönster" i kortet. Kortet blev alldeles för stort för den utstansade ramen så jag fick "hitta på" en vikning i ryggen på kortet. Det blir aldrig som jag har tänkt från början, men jag gillar det!

Missa inte alla super fina allahjärtansdagsnyheter, klicka på Valentine i webshopen! Är du liksom vi nyfiken på de nya deisen från Magnolia, kika in HÄR!

Välkommen till butik och webshop!
Kram Marie!

3 kommentarer:

  1. Helt underbart kort!!!!

    Petraso

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint! Jag blir väldigt nyfiken på de där stämplarna, verkar smart! Gillar den improviserade kortvikningen, den vill jag också prova!

    SvaraRadera
  3. Du är ju bara sååå duktig! Helt underbart!
    Kram

    SvaraRadera