tisdag, januari 18, 2011

Restfest!!

 Hej!! Hoppas ni har det bra i januarirusket!? Det är ju riktigt "pysselväder"...=))
Jag bestämde mig för att ha restfest...har en låda med spillpapper som snart inte går att stänga locket på ;)) Sagt och gjort....på det första kortet har jag använt mönstrade papper från dreamstreet och Inkido, magnoliastämplar fick det bli till dessa kort! Har även använt stämplar från stempelglede runt motivet på det första kortet. kantpunchen kommer från Martha Stewart och heter "vintage lace",sååå fin!
 Blommor från bla magnolia, smög in en magnolia doohickey tag på sidan också ;)) Glossy accents på skorna!
Stickles platinum fick pryda kanterna runt motivet! Halvpärlorna är från kort och gott som man limmar själv!
 På det här kortet har jag valt att inte använda blommor alls...endast magnolia doohickey dies, blommorna och trollsländan kommer därifrån, har stansat ut några i vellum ;)) tycker det blir en fin effekt då!!
 Lacen är också en dies från magnolia..UNDERBAR!! Använder den jättemycket! Papprena på det här kortet är från magnolia! Grodan har fått glossy accents på sig den också... Stickles Star dust på söta Tildas vingar ;))
 Här valde jag att jobba med svart vilket jag väldigt sällan gör, fast jag tyckte det passade väldigt bra till pappren...även dessa från magnolia! Även de söta biljetterna är en stämpel från magnolia!! Lackat Tildas skor med glossy även här! Kanten runt Tilda är en Martha Stewart punch;)
Den runda almenacka stämpeln kommer från Inkido!!
Ni hittar allt material jag använt i webshopen!!
Välkomna in och se alla fina nyheter =)
Sköt om Er där ute!!!
Kramar Sarah

2 kommentarer: