tisdag, januari 11, 2011

Dammtussarna under sängen är änglatofflor...

God fortsättning på det nya året!!!! :)
Hoppas ni liksom jag har haft en god jul med gott sällskap, god mat, mycket snö och kanske tomten hälsade på... ;)

Här kommer mitt första kort för året. Ett kort med stämplar från JUSTRITE. Ett fantastiskt stämpelsystem där du kan kombinera dina egna stämplar men framför allt kan du skapa dina egna texter!!!!

Pappren jag använt kommer från Magnolia och stämplarna från JUSTRITE. Ser du änglavingarna? Jag har stansat ut vingarna i Vellum med en die från Magnolia.


Formerna på stämplarna från JUSTRITE är anpassade till Spellbinders diesen vilket ger dig oändliga kombinations möjligheter.

Jag ser fram emot ett härligt scrapår!!!!
Tack för att du tittade in, vi ses igen!

Kram Marie

Psssst... Missa inte alla nyheter, kika in i webshoppen. Har du vägarna förbi Karlstad så är du varmt välkommen in i butiken, HÄR hittar du vägbeskrivning till oss. Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar