måndag, maj 20, 2013

Happy Easter Tilda tar studenten

Hej!
Denna helgen har det verkligen varit sommartemperaturer här i Värmland. Inspirerad av detta gjorde jag detta studentkort;
 
 
Jag har använt mig av Happy Easter Tilda som jag har satt fast en studentmössa på. Det mönstrade pappret kommer från Inkido och heter Beautiful Beige. Bårdpunchen som jag har använt heter Heart Lace. De små tagsen är utsansade med Tea Label Tags. Jag har dekorerat med gula rosor, två tonade Cherry Blossoms, Lemon Divine Twine, blått Seam Binding Ribbon och Swirly Corners.



Inuti kortet har jag använt samma mönstrade papper. Textstämpeln kommer från Magnolia och likaså FairyTale / Mini Tilda


Till sist en bild på baksidan där jag har använt min personliga stämpel. 

Ha en fin dag!
/Pysselfröken

3 kommentarer: