söndag, maj 19, 2013

Bättre sent än aldrig...;))


Hej på er alla fina!! Bättre sent än aldrig ;))) Ibland kommer livet emellan =)
Nu har jag iaf gjort ett Magnolia kort tll! Älskar ju dessa sötingar!
Sähär blev det iaf!

Papper från Maja Design, nya underbara serien Vintage spring Basics. Textstämpeln är från Magnolia.
Tilda är färglagd med Distress Markers. Kanterna har jag färgat in med Distress Inks Uppe i vänstra hörnet har jag stämplat med en liten textstämpel från Magnolia.
Blommorna är utstansade med en DooHickey Die från Magnolia. I mitten sitter små halvpärlor, också dom från magnolia. Bakom Tilda sitteren rundel med snirkliga kanter som jag stansat ut med en spellbinders-die Tyll ihopknutet till en rosett.
Två tags har jag använt här bla den HÄR . Den spretiga heter branch och är från Martha Stewart.
Blandat "massor" med blommor som vanligt. Den vita stora i spets hittar ni HÄR De snirkliga banden finner ni HÄR, de är jätteroliga för de snurrar sig själva. De vita bären är från Magnolia. =)
Kika in imorrn igen när Frida bloggar!!
Massa kram till er!
Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar