måndag, april 16, 2012

Tag med Magnoliamotiv

Hej!
Idag visar jag en födelsedagstag. Jag har använt mig av vit Cardstock, doilie och mönstrat papper från Magnolia.

Den söta motivstämpeln från Magnolia heter Tilda with Ballet shoes. Textstämpeln kommer även den från Magnolia och heter Gratulerar. Änglavingarna på tagen har jag stansat ut med en Doo hickey die från Magnolia som heter Angel Wing.

Jag har färglagt Tilda med Promarkers och Flexmarkers. Jag har lagt på lite stickles på klänningen och blomman i håret. På hårbandet, rosetten och skorna har jag lagt Glossy Accent.

Ha en fin dag!
/Pysselfröken

4 kommentarer:

  1. ÅÅH vilken underbar tag, så ljuvlig hon är söta Tilda, så fint färglagt :)

    KRAMEN

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt vacker tag och din färgläggning helt underbar!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera