torsdag, april 19, 2012

Magnolia igen =)

Hej på Er
Detta kort har jag gjort till en nära vän som haft det jobbigt ett tag...
Tanken är att det ska muntra upp lite =)
Jag har använt söta Tilda som sitter i ett bubblande badkar, båda från Magnolia såklart!! Nya "bubbliga" papper från Magnolia! Och DETTA papper att stämpla och färglägga på =)
Textstämpeln är också Magnolia! Rundeln utstansad med en Spellbinder
Blandade blommor i vanlig ordning =)
Snöret jag limmat fast runt motivet tyckte jag hade lite marin känsla ;) Det blå bandet runt den utstansade rundeln kommer från mina privata gömmor ;))
Och en närbild på Tilda som jag färglagt med Distress Markers =)
Jag har använt följande färger:
Hud/kinder: vintage photo, aged mahogany
Hår: walnut stain (från dynan)
Baddräkt: faded jeans
Badkar: antique linen
Bubblor; weathered wood
Fötter på badkar: pumice stone

Må gott och ha en trevlig helg!!
Kramar Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar