torsdag, december 08, 2011

FamiljeLO

När jag fick dessa underbara papper av Eva visste jag direkt vilket foto jag ville använda till min LO. Papperen är härligt gammaldags i stilen, och passar bra till att dokumentera ögonblick med familjen.

Fotot är på min yngsta son i knät på sin gammelmormor.
Bakgrunden är cremefärgad cardstock. Den har jag sprayat med glimmermist i olika färger och duttat med Distess Stains.


Det mönstrade papperet är från detta ark.
Här ser man också ostduk som jag har färgat med glimmermist.


Bakom kortet har jag stoppat en tag där jag skrivit lite om när kortet är taget.


Jag har "limmat" fast spets med hjälp av akrylfärg, samt målat en ram med samma färg runt hela LO:n för att få lite liv. När det torkat har jag duttat på lite rosa Distress Stain.

Här hittar du liknande blommor som jag använt. Blommorna har fått lite mörkare färg med hjälp av stickles.

Pärlorna och blingen är från Inkido och finns såklart också i butiken.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar