tisdag, maj 24, 2011

Napkin Folded Card till Brudparet!

Ni ser rätt!! Änglamamman har PYSSLAT oj det är så kul och önskar att mer tid fanns !!

De "kliade" i fingrarna när jag packade upp dessa Ljuvliga Nya papper från Maja Design
Lantliv&Skärgårdsliv.Till detta kort har jag använt Sommarbris&;Nära till Sjön
Mallen till Koret hittade jag hos Stampartic och den finner du HÄR
Jag har använt Martha Stewarts otroligt användbara
Punch around the Page runt kanterna på kortbasen och denna kommer in till butiken 25/5.
Stämpeln som jag har använt till hörnen kommer från Magnolias Wedding Collection "Emblem"


Hjärtat är utstansat med en dies från Nellie Snellen 
Bården med små hjärtan mitt på bandet kommer från kanten på Maja Designs papper!
Halvpärlorna i vitt kommer från Inkido.


Insidan av kortet



Närbild på blommorna.
Svanarna kommer från samma dies som hjärtat och jag har lite 3d lack på .
Alla blommor som finns i butiken finns inte upplagda i webshopen så fråga gärna om du söker några speciella.

Ljuva Hälsningar från Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar