måndag, maj 23, 2011

Fartdårar....

Hej!!
Fick underbara papper från Pink Paislee kollektionen "Daily Junque" av änglamamman!
Här kommer det första alstret ;))
 
Har använt fler av Tim Holtz/ sissix dies här... On the fence en edge die och "provdockan". De vackra fjärilarna hittar du HÄR! Kantpunchen jag använt längst upp finner ni HÄR. Pilen är utklippt från ett mönsterpapper ur "Daily Junque" serien!
Den stora svart/beige blomman har jag gjort själv med hjälp av mina retropunchar =) Pärlan i mitten är gjord med Paper Pen. Nr 13 är en del jag har klippt ut från ett papper som jag embossat med en embossingfolder från Tim/sissix.
Här är en närbild på de fina fjärilarna! Alfabetet är "chipblock" och även det från Tim/sissix ;) Har haft "crackle accents" på fjärilarna och"glossy accents" på bokstäverna!!
Alla kanter är rivna med en edgescraper och färgade med distress ink Walnut stain. 
Ni har väl inte missat alla nyheter i shopen!?
Kika in ;))
Kramar Sarah






1 kommentar: