måndag, juni 23, 2014

Kort till en vän

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin midsommar. Min har varit toppen trots att vädret inte har varit det bästa. Jag har ätit sill och jordgubbar samt bundit blomsterkrans.
Idag visar jag ett kort till en vän:


Jag fortsätter att göra kort i min nya favoritkombination av färger - lila och turkos. Den söta stämpeln heter Edwin with Teo the Dragon.

Materiallista:
Papper: Vit Cardstock, wellpapp, mönstrade papper från Reprint - Basic Collection A 4- Lila, mönstrat papper från Magnolia - With Love - Blue Romance
Stämpel: Magnolia - Animals of the Year Collection - Edwin with Teo the Dragon
Dies: Magnolia Doo Hickey - Star Tag, Starlight Lace och Tea Label Shapes
Färg: Gesso
Dekorationer: Rosor - 20 mm - Ivory, rosor - 15 mm - lila, rosor 10 mm - turkos (från en mix), doilie och Aqua Divine Twine.
Övrigt: Frantage Shabby White

Ha en fin dag!
/ Pysselfröken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar