torsdag, juni 12, 2014

Grattis till Studenten!

Idag är det Studenternas dag och jag har varit och Njutit av alla fantastiskt GLADA STUDENTER som har haft på Vädergudarna med sig! 
Vilken Underbart solig dag vi har haft i Karlstad!

Tidigare idag fick jag ett uppdrag av mina döttrar som skulle på studentuppvaktning!
Inte mycket framförhållning fick jag så det fick bli något enkelt,


Snabbt ner i pysselrummet och av "tager vad man haver" blev det detta kort som fick pryda "skumpa" flaskan som skulle ges bort!

Baksidan av tagkortet

Materiallista:
Cardboard Tag Inkido
Cardstock: Bazzill orange peel
Stämpel: Magnolia Sjungomsudenten 
Text grattis till studenten gjord på datorn
Mönstrade papper You Do Happy Clouds
Dekorationer : Stickers Studentmössa YouDo
Studentränder gjorda med Copic pennor
Paperstraw målat med vit Gesso finns i många fina färger , Egengjord flagga med papper från You Do Sunny Day
Organzaband 6mm gul och blå från Vivant
Dies Grattis från Roxstamps
Stor blågulrosett kommer från en Amadeus flaska!

Jag önskar er alla en Härlig Kväll!
/Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar