måndag, februari 03, 2014

Vimpel till Alla hjärtans dag

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Min har varit toppen och jag har pysslat en hel del. Idag visar jag en vimpel;


Den var svårfotograferad :-) men jag hoppas att ni ser hur den ser ut. Själva vimplarna har jag stansat ut med dies men jag vet tyvärr inte märket på dem då jag inte har förpackningen kvar. Det går dock lika bra att mäta och klippa ut dem för hand.


Materiallista:
Papper: Vit Cardstock, mönstrat papper från Reprint - With love - Letter of love
Dies: vimpeldies märke okänt, Doilie ingår i ett set som jag tror kommer från Die-namics, alfabet från Quickutz - Ginger
Dekorationer: Prima Rose 2 tone pink, band med hjärtan (detta band finns i butiken men jag hittar det inte i webshoppen), jutesnöre

Ha en fin dag!
/Pysselfröken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar