måndag, december 02, 2013

Liten påse att stoppa julgodis i

Hej!
Tänk så fort tiden går. Vi är redan inne i december. Snart är det dags att göra julgodis. Idag visar jag en av påsarna som jag kommer att lägga julgodis i:


Papperspåsen har jag köpt färdig. Längst upp på påsen stansade jag med en en bårdstans för att få en fin kant.





Puppy Love Tilda fick pryda påsen. Jag har färglagt motivet med Distress Markers och Distress refiller.

Material
Papper: vit Cardstock, akvarellpapper 200 g
Stämpel: Puppy Love Tilda
Stansar och dies: Doo Hickey Tea Label Shapes, Spellbinders Nestabilities Floral Ovals, Bårdpunch från Fiskars
Stämpeldynor: Staz On Timber Brown, Distress INK PAD Pumice Stone
Färg: Distress INK refiller och Distress Markers
Övrigt: klädnypor, tunt jutesnöre, Cherry Divine Twine, knapp, papperspåse, kakservett

Ha en fin dag!
/Pysselfröken

1 kommentar: