måndag, december 30, 2013

Lekfull layout

Hej!
Ett av mina löften till mig själv är att jag ska skapa fler layouter. Det har jag inte varit särskilt bra på under året. De layouter som jag har gjort har varit lätträknade. Idag visar jag en av dem iallafall:
Denna layout har jag valt att hålla ganska enkel med få dekorationer. Jag längtar något alldeles kolossalt tills vi får snö och jag kan åka skidor igen så denna layout fick handla om det.


Materiallista:
Papper: vit Cardstock, orange Cardstock, mönstrade papper från Maja Designs serie Vintage Frost Basic, de oranga pappren är spillbitar och jag vet tyvärr inte märket på dem
Dies/Punchar: Snöflingepunch från Martha Stewart liknande denna
Färg: svart penna, turkos mist
Dekorationer: knappar, orange Twine, bokstavsstickers

Till sist vill jag önska er ett gott nytt år!
/Pysselfröken


1 kommentar: