måndag, november 25, 2013

Ett vinterkort med Cozy Christmas Tilda

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg och massor av pyssel. Jag kan inte få nog av Magnolias senaste kollektion Winter Wonderland så idag visar jag ytterligare ett kort med motiv därifrån;


Här har jag använt Cozy Christmas Tilda. För att snöflingorna ska se lite frostiga ut har jag lagt stickles på dem. Skridskorna har jag stansat ut med en gammal Quickutz die.





Materiallista
Papper: Bazzil White, Maja Design - Frost Basics - 12th of Dec, akvarellpapper 200 g
Stämpel: Cozy Christmas Tilda
Dies och punchar: QK skridskor, Go Kreate - Frilly Square #2, Spellbinders - Nestabilities- Floral Ovals, Snöflingepunchar från Martha Stewart (flera olika som liknar mina finns här i shoppen)
Färgläggning: Distress INK refiller och Distress Markers
Stämpeldynor:Staz On - Timber Brown, Distress INK Pad - Pumice Stone
Dekorationer: jutesnöre, silverspets, Magnolia - Berries - Silvery, Roses - 10 mm - Ivory, Roses - 15 mm - Ivory, Knick Knackerys (pärlor)
Övrigt: Stickles-  Picked Fence, Stickles - Star Dust

Ha en fin dag!
/Pysselfröken


1 kommentar: