måndag, oktober 07, 2013

Testar stämplar från Magnolias senaste kollektion Little London

Hej!
Jag vill börja med att tacka alla trevliga pysslare som kom och besökte oss på mässan i Karlstad. Det är så roligt att få träffa er!

Idag visar jag ett kort där jag har använt två av stämplarna ur Magnolias senaste kollektion Little London;


Visst är de söta, London Tilda och Cute Magnolia. Båda dessa stämplar sålde tyvärr slut på mässan men inom kort finns de i lager igen.






 Jag har färglagt motiven med Distress INK refiller och Distress Markers.

Materiallista
Papper: vit Cardstock, Magnolia Vintage Pink a Moll
Stämplar: London Tilda, Cute Magnolia samt äldre textstämpel från Magnolia
Dies: Lovely Fence
Dekorationer: vit ros 15 mm, rosa rosor, dekorationsbär blå,

Längs kanterna har jag dragit med Edge Scraper.

Ha en fin dag!
/Pysselfröken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar