måndag, oktober 14, 2013

Altrad tändsticksask

Hej!
Hoppas att ni har haft en härlig helg. Här i Värmland där jag bor har vi haft underbart höstväder. Jag har börjat att julpyssla lite grann. Idag visar jag en tändsticksask (jag köpte en vanlig tändsticksask i mataffären som jag "klädde" om):


En liten Tilda fick pryda framsidan, Sweet Christmas Tilda heter denna. Denna stämpel har jag bara färglagt i rött tidigare men denna gången fick hon kläder i brunt och grått.


Materiallista:
Papper: Brun och krämfärgad Cardstock, mönstrat papper från Maja Designs serie Vintage Winter (just detta är slut men det finns andra i samma färgskala kvar)
Stämpel: Sweet Christmas Tilda
Punch: Martha Stewart Punch Heart Lace
Färgläggning: Distress INK reinkers och Distress Markers
Dekorationer: vita rosor 15 mm, dekorationsbär Golden, spets från Prima

Ha en fin dag!
/Pysselfröken

1 kommentar:

  1. Så fin! Gillar att du har satt en liten oval bakom så att motivet kommer fram bra :)

    SvaraRadera