måndag, september 16, 2013

Julkort i sepiaton

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Min har varit toppen. Jag har kommit igång med julkortstillverkningen och idag visar jag ett av korten som jag har gjort under helgen.


Jag har använt mig av mönstrade papper från Pion Designs nya serie Wintertime in Swedish Lapland och just det här pappret heter Deer 6*6. Granarna har jag stansat ut med Slender Firs som tyvärr är slut just nu. För att de skulle se lite frostiga ut la jag på ett lager Stickles Star Dust. Motivstämpeln från Magnolia heter Halo Tilda. Denna gången har jag färglagt med Promarkers och Flexmarkers i sepiaton. Runt motivet har jag stämplat med snöflingor från Magnolia som liknar dessa. Bakom Tilda sitter två Tea Label Tags.Bakom tagsen sitter en doily som jag har stansat ut med denna die.  Slutligen dekorerade jag med Organzarosett, vit ros, bruna rosor och vit Tusensköna.

Ha en fin dag!
/Pysselfröken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar