fredag, september 13, 2013

Altrad burk till pennor

Hej!! Jag Har altrat en burk att ha pennor i på jobbet!! (Det är en Pringles burk) Samma som jag gjorde till mina gem som jag visat här i bloggen tidigare.
Såhär blev pennburken ;))





Materiallista:
Stämpel: Magnolia Tilda, Hotel Continental (stämplad med Distress Ink Pad, Walnut Stain)
Tilda är färglagd med Distress Markers, och har fått lite Stickles Diamond på blommorna.
Dekorationer: Träknapp från Prima, blandade blommor, trächipboards från Dusty Attic (målade med gesso) rug canvas (nätet som sticker fram) sammetsband, spetsband (liknande)
Die: DooHickey tag från Magnolia. Just denna slutsåld men ni hittar massa fina dies HÄR


Må gott tills vi ses igen nästa vecka, då visar jag första "delen" av tre i samma projekt  =))
Massa kramar
Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar