måndag, augusti 26, 2013

Bra-att-ha-kort

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Här i Värmland har vi haft underbart sommarväder. En liten stund vi pysselbordet har jag hunnit med. Jag har gjort ett bra-att-ha-kort som jag kan ge till någon som behöver lite extra uppmuntran.


 Jag har använt mig av två mönstrade MINI papper från Magnolia som heter Something Blue och Something New. Längs kanten på den vita Cardstocken har jag använt en die från Magnolia som heter Scalloped Stiched Lace. Jag har använt följande stämplar; Tilda binding Flowers, Butterfly Kit och Postcard. Kortet är dekorerat med Green Fern Mulberry paper leaves (dock är de som jag har använt lite mindre och mörkare), Ivory Mulberry Paper Open Roses 15mm, Baby Blue Mulberry Open Paper roses 10mm och Knick Knackerys (halvpärlor).





 Motivet har jag färglagt med Distress INK refiller och Distress Markers.

Ha en fin dag!
/Pysselfröken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar