måndag, juli 01, 2013

Skepp ohoj!

Hej!
Hoppas att ni har haft en fin helg. Min helg har bjudit på perfekt pysselväder, det vill säga massor av regn. Jag har knåpat ihop ett kort med en äldre stämpel från Magnolia.
 
 De mönstrade pappren som jag har använt kommer från Maja Design, Vintage Spring Basics och ingår i detta block. Staketet har jag stansat ut med Magnolia Doo Hickey dies - Lovely Fence och hjärtantagen har jag stansat ut med Magnolia Doo Hickey Dies - So wrapped lovely. På tagen har jag stämplat med Magnoliastämpeln Postcard




 Motivet kommer från Magnolias FairyTale Collection och heter Tilda with Jolly Roger. Jag har färglagt med Distress INK refiller och Distress Markers.
På wellpappen har jag målat med Crackle Paint. Hjärtanbården har jag stansat ut med MS Edger Punch Heart Lace. Jag har dekorerat med vita rosor 20 mm, vita rosor 10 mm och prickigt organzaband.

Ha en fin dag!
/Pysselfröken



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar