söndag, juli 28, 2013

Grattis till Bäbisen!

Här har jag gjort ett kort med inspiration som jag hittade på pinterest.


Jag stansade ut två circlar med Magnolias Doohickey Lac Coaster som jag sedan vek på mitten.
Stansade sedan ut delar till hjulen med spellbinder dies
Handtaget har jag klippt ut förhand.
Monterade ihop dessa och dekorerade , voila ett grattis kort
till den nya bäbisen!



Materiallista;

Stämpel Reprint -Grattis till Bäbisen(just nu slut)
Dies: Spellbinders NestabilitiesStandard Circles, petite scalloped circle
Magnolia DooHickey.Lace Coster-once upon a time collection
Dekorationer självhäftande pärlor-You Do
Ros : Prima -two tone pink
Band -vitt bobullls spetsband liknande de jag använt finns från Reprint

Må så gott och njut av Sommaren!
Ljuva Sommarhälsningar från Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar