måndag, juni 24, 2013

Layout - skolavslutning

Hej!
Hoppas att ni har haft en trevlig midsommar. Min har varit toppen. Midsommarafton bjöd på vackert och varmt väder och midsommardagen bjöd på scrapväder dvs regn. Jag ligger lite efter i mitt scrappande så under helgen kom jag till förra årets skolavslutning. Flera av er har säkert redan scrappat årets foton.

 Som bas använde jag ett mönstrat papper från Pion Design som heter Liljekonvalj. Texten och vintagebilderna har jag klippt ur ett mönstrat papper från Inkido som heter Christmas News. Detta papper tror jag tyvärr är slutsålt men liknande text hittar ni här. Under fotot la jag en doilie (här hittar ni liknande dolies) och fotomattan ska jag av Bazzil - Walnut Cream.





 Jag har dekorerat med blommor utstansade med Magnolia Doo Hickey´s, Cherry Blossoms, rosor, knappar från Prima, spets och blommor från Melissa Frances (likadana fast rosa hittar ni här). Titeln skrev jag med bokstavsstickers och thickers (dessa är snarlika).

Ha en fin dag!
/Pysselfröken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar