torsdag, maj 09, 2013

Tack

Hej på Er!!
Jag har gjort ett "klassiskt"  Magnoliakort.
Jag har använt mig av lila toner denna gång, de UNDERBARA Maja Design pappren.

Jag har använt mig av två av pappren på detta kort! 10th of April och 11th of April. Sötaste Tilda kommer från Nativity serien från Magnolia.
Biljetten är utstansad med en DooHickey die från Magnolia Likaså hörnet är en die från Magnolia. Massa DooHickey Dies finner ni HÄR. Tack-stämpeln kommer från Inkido. Bandet är seam binding ribbon och du finner flera olika HÄR. Mitt på varje sida på kortet så har jag stansat med denna punchen som ni ser längst ner på bilden.
Ännu en Die från Magnolia DooHickeys, den supersöta tagen. De vita bladen har jag stansat ut med en punch från Nellie Snellen, Poststämplarna kommer från Magnolia
Bladet här är också en DooHickeyDie. Jag har använt Spellbinders för att stansa ut motivet och rundlarna bakom. Sen har jag mjukat upp det hela med lite ostduk och en kakservett. Postcard stämpeln uppe i hörnet är från Magnolia den med =))
Detaljbild på de fina tygblommorna blommorna. Några av blommorna har jag färgat själv med hjälp av Distress Stain Dusty Concord. Tilda är färglagd med Copic Ciao och Promarkers
Detalj bild på kanten jag stansat ut. Här syns även alla lager jag använt bakom motivet. Lite 3-D känsla.
Hoppas ni orkae hänga med ända ner ;))
Må gott och hoppas vi ses snart igen =)

Massa Kramar Sarah

1 kommentar:

  1. Åh så himla fint kort, vilka otroligt vackra detaljer och dekorationer!! :)

    SvaraRadera