lördag, mars 30, 2013

Påsk-gåva!

GLAD PÅSK!!
Visar idag en liten gåva fylld till brädden med godis!
Chooooklaaaaaad, MUMS!!



Söta Tilda färglagd med copic ciao och promarkers. Pappret jag använt kommer från Maja Design,
Poststämplar samt textstämpel från Magnolia. Kanterna på pappret har jag färgat med gesso

Nere i hörnet här har jag stämplat med den lilla chokladstämpeln som är med i samma förpackning som den stora jag använt på bilden nedan.
 Massor med olika blommor, och den superfina "chokladtextstämpeln" från Magnolia. Kakservett och ostduk bakom etiketten.
Kantstansen jag använt finner ni HÄR, och är en av mina absoluta favvisar! Tagsen som hänger i "floss" på sidan här är två (tre);) olika dies, den HÄR och den HÄR...
Önskar er alla en skön och glad påsk!!
Nästa vecka inspirerar jag med DooBeePops
Välkomna in i bloggen och shoppen!
Massa Kramar
Sarah

1 kommentar: