tisdag, februari 12, 2013

Magnolias DooBeePops!

Jag har provat att göra något med de nya DooBeePops som vi  nyss fått hem från Magnolia.
Det blev en Altrad påse till Valentine som jag ska fylla med SWEETS!

Till Hjärtat har jag använt mig av en Sizzix Die som jag skurit ut i  Cardstock och DooBee Pops med.
När du gör ett hjärta i detta material så kommer inte mitten på hjärtat att synas så man behöver förstärka hjärtformen genom att montera ett större hjärta under.

Bokstäverna är  ett Sixxiz Alfabet som jag har använt 3D Glaze på.
De runda cirklarna har jag punchat ut med en spellbinders die och satt i en eyelets


Material lista:
Magnolia DOO BEE POPS
Bazzill mönstrat papper newsprint
Pepperspåse Kraft
Sizzix alfabetsdie Alphabetical
3d Glaze You Do
sizzix die Hjärta(finns i butik)ej i webshop ännu
Magnolia DooHickey Heart Flower Lace
TWINE till "låset"

Ha en Härlig SEMMELDAG!
Mumsiga hälsningar från Eva









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar