tisdag, februari 19, 2013

Kithen Tilda önskar Grattis!

Mitt i kalla vintern ser det väl mumsigt ut med jordgubbar!!
Jag har gjort ett  Ovalt kort som man kan tex sätta fast  på en påse som man har presenten i.
Klädnypan hittade jag i pysselrummet som passade bra att stämpla på!


Kitchen Tilda hittade jag färglagd med Copic från i somras;)
De Ovala & Runda Diesen kommer från Spellbinders
"Tag" Diesen är från Magnolia

De Mumsiga jordgubbarna har jag 3 d lackat;)
Jag har använt några stämplar från Whimsy Stamps som jag funderar på att ta in vad tycker ni?
Post stämpeln på klädnypan och (frimärket For You) är från dem.
MATERIALLISTA:
Spellbinders Dies,den Ovala är från Grand Calibur serien(extra stor)
Magnolia DooHickey Die
Magnolia Stämpel Kitchen Tilda
Text stämpel från Magnolia Made with Love
Recipe Stämpeln kommer från Magnolia
Magnolia Jordgubbsstämpel(det finns flera olika i webshopen)
3D lack(glaze) You Do
Mönstrade papper Crate Paper "Pretty Party"(som jag såg att jag inte lagt ut i webshopen ,nu finns de där;)
Sizzix Alpabets Die-Alphabetical
Röd påse från You Do(finns inte ännu i webshopen)finns i butiken.
Grönvit rutigt band finns i butiken

Må så gott!
Ljuva Hälsningar från Eva


 

1 kommentar: