måndag, december 10, 2012

Julkort

Hej!
Så äntligen har vi fått lite snö. Hoppas att det ligger kvar över julen. Jag fortsätter att göra julkort:


Här har jag använt mig av mönstrat papper från Inkido. Jag har dekorerat med utstansade snöflingor med en punch från Martha Stewart. Denna har utgått men Himalaya från MS finns i butiken (med stickles på), Cherry blossom, vita rosor, web, rutigt band finns i butiken och dekorationsbär från Magnolia. Poststämpeln som kommer från Magnolia har jag embossat med vitt pulver. Kakservetten är - Tea Party Doily


Motivstämpeln heter Dancing with Stars Tilda och kommer från Magnolia.Jag har färglagt med Promarkers och lagt lite Stickles på vingarna.Söta halvpärlor har precis kommit in igen från You Do

Ha en fin dag!
/Pysselfröken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar