måndag, december 17, 2012

Får det lov att vara en drake i julklapp?

Hej!
Nu är det bara en vecka kvar till julafton och jag borde vara klar med årets julklappar. Men...jag är ett sånt där hopplöst fall som alltid sista-minuten-shoppar dagen före julafton. Några julklappar är dock klara och här är en av dem:



Jag har stämplat med Lillyrose the Dragon från Magnolia på krympplast. Jag färglade draken med Promarkers och Flexmarkers. Det är inte optimalt att använda dessa pennor på krympplast med det gick hyfsat. Det gäller att vara lite försiktig så man inte löser upp bläcket allt för mycket.Tänk på att inte använda för mörka nyanser då de blir ännu mörkare när man krymper motivet (glöm inte att göra hål i motivet innan du värmer) Sedan värmde jag med embossingfönen och hokus pokus så hade jag gjort ett halsbandshänge.

Ha en fin dag!
/Pysselfröken

2 kommentarer: