måndag, november 05, 2012

Jultag

Hej!
Hoppas att ni har haft en mysig helg fylld av pyssel. I fredags fick jag hem några av Ljuva Änglars nya Magnolior. Det dröjde inte lång stund innan de låg uppstämplade på skrivbordet. Här får ni se vad jag gjorde med en av dem:


En liten tag att sätta på en julklapp blev det. Jag har inte använt något mönstrat papper utan använde olika stämplar och stämplade på kraft istället. På kanterna har jag embossat med vitt pulver för att ge tagen en frostig känsla.


Den underbart söta motivstämpeln från Magnolias senaste kollektion heter Tilda with a little Dove (tyvärr slutsåld just nu). Jag har dekorerat med ros, doilie, ostduk och Vintage Seam Binding Ribbon  - cream.

Hoppas att ni blev pysselsugna!
/ Pysselfröken

1 kommentar:

  1. Underbart vacker tag, Frida!
    Så fint dekorerat och din färgläggning så vacker!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera