torsdag, september 13, 2012

Trick or treat

Hej på Er!! Jag har gjort tre olika kort med samma papper som jag kommer att visa Er här framöver... Alla tre har halloweentema. De underbara pappren kommer från Canvas Corp och ni hittar dem HÄR !!det finns många fler i butiken och de kommer upp i webshopen så snart vi hinner lägga upp dem där;)

Ostduk, trä-träd från Artemio som jag målat med svart akrylfärg. Mumie-Edwin som jag färglagt med copic ciao i färgerna W7, W5, W3 och W1
Stickles platinum på trädet. Det orange pappret bakom är från Ranger, ett så kallat distressed cardstock, färgen jag använt finner ni HÄR
Blommorna har jag färgat in själv med en Distress Ink pad och lite vatten. Färgen jag använt är "Rusty Hinge"
Edwin fick hålla i en klocka (som inte heller hittat till shopen än;))
Må gott alla rara!!
Massa kramar och trevlig helg !!
Sarah

1 kommentar: