torsdag, augusti 16, 2012

You are so special

Hej på Er!!
Jag har varit frånvarande här på bloggen ett tag nu...detta pga av sjukdom... Jag fick i maj en hjärtinfarkt, det gick bra med mig, men min pyssellust försvann spårlöst....och nu äntligen börjar den hitta tillbaka!!!!
Så här kommer en altrad Noblesse-ask.:)
Självklart med en av de nya Magnoliastämplarna!

Pappret jag använt finner ni HÄR! Söta Tilda alltså, färglagd med promarkers/copic ciao.
Fina träknappen från Prima, liksom den flerfärgade rosen längst upp till vänster. ;))
Textstämpel från Magnolia.
Stansat ut Tilda och rundeln bakom henne med spellbinders dies
Lite gesso på kanter, och ostduk bakom allt!
Och insidan med en utstansad rundel att skriva en hälsning i =)
Det var allt från mig idag, önskar alla trevlig helg och hoppas vi ses till veckan igen =)
Kramar Sarah

4 kommentarer:

  1. Jag har saknat dig här! Nu är ordningen återställd ;)

    Kram kram! /Marie

    SvaraRadera
  2. Så fin ask! Kul att du är tillbaka :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så skönt att allt gick bra med dig och att pyssellusten är tillbaka!! Din ask är kanonfin.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, jättefin ask!
    Definitivt min stil (plus att jag älskar Noblesse ;o) ).
    Hoppas att Du mår bättre nu :o)

    Kramar Lisa.

    SvaraRadera