torsdag, maj 17, 2012

Lillyrose the dragon goes pink =)

ÅÅÅÅHHHH....Finns det nåt finare än rosa!?!?!? :))
Hihihi...inte om ni frågar mig iaf =)
Fast jag har fler favvofärger....kanske ;)
Lillyrose the Dragon, hon fick bli rosa denna gång =)Det mönstrade  Papperet är från serien Princes & Princesses collection från Magnolia
"Hjärttagen"  Wrapped Lovely är  en die från Magnolia!! såååå fin! Här utstansad i ett papper jag hade i "spill lådan". Några rhinestones i rosa toner, ett tårtpapper (kakservett??) till en stooor kaka då isf, eller en liten tårta =)
Blandade blommor som vanligt, och återkommande på mina alster är ju Magnolias Lily blommor, här i rosa självklart! Ett par knappar som ser ut som karameller =)
Lilyrose är färglagd med Distress Markers spun sugar och frayed burlap.
Det superfina hörnet har jag stansat ut med en die från Cherry Lynn Blade är från en punch från Nellie Snellen som även embossar!!! Blir jättefina blad! 
Ha en bra dag!
Kramar Sarah

1 kommentar:

  1. Näe det finns det inte =) Rosa är en underbar färg,hihi!

    Underbart kort!!! Den där hjärtdien var hur snygg som helst!!!!

    Kram Iffa

    SvaraRadera