torsdag, mars 15, 2012

Especially for you!

Hej på Er!!
Jag gjorde några kort som var med till mässan här i Karlstad 2-3 mars...och jag fortsätter väl att blogga dom ;)) även fast jag gjort mycket annat också, med de nya Magnoliastämplarna =))
Fast det får ni se senare!!
Inkido papper har jag använt även till detta kort, det också i 15x15cm (4st rutor på ett 30x30 ark;))
Söta Tilda från Sweet Crazy Love kollektionen

                         Blommix med bla Magnoliablommor! Lite säckväv här med...tror jag är besatt =)

 Klippte bort blomman och satte i en "riktig" istället, tyckte jag var lite kul =) Den runda cirkeln bakom Tilda är utstansad med en Spellbinder
                                                     Närbild på blommorna...
Texten Especially for you är en stor favorit, som ni kanske märkt ;) från Magnolia, och det är även DENNA "tag"!!
Tilda är färglagd med copics/promarkers
Nästa vecka blir det påskinspiration från mig =))
Kram på Er!!
Sarah

1 kommentar: