torsdag, februari 09, 2012

Bokkort =)

Hej!
Då var det torsdag igen!! Va fort veckorna går =)
Och för att inte tala om Alla hjärtans dag, som är här om några dar....;)
 Här valde jag att göra ett kort med en julklapp jag fick!!!(Tack Eva=)) Sötaste Tilda med en koalabjörn!
Koala Hug, Stamping Tilda Winter& Skating Tilda som är Special Stämplar från Magnolia
kommer att kunna beställas inom kort i webshopen så håll utkik:)
 Andra söta Tildor hittar ni HÄR inne!!
 Pappren kommer från Pink Paislee. Metallhörnen är från Kort och Godt.
 Vek en ask att lägga i mitt bokkort ;). Bandet är från mina egna gömmor =)
 Lite blandade blommor ;)) preciiiis som vanligt. Massor med blommor finner ni HÄR
 Den lilla tagen har jag stansat ut med den HÄR diesen från Tim Holtz/sissix. Jag har stämplat med en del av en textstämpel från Magnolia Har klippt ut en bit säckväv och fäst mellan papperlagren!
 Några pärlstrån från Kort och Godt, blev visst lite suddig bild... Här ser ni att jag rivit och färgat kanterna på pappren. Dynan jag använt är distress ink walnut stain
 Fina stämpeln är från Reprint Vänskaps Soppa
Nu är det bara att vänta på <3 dagen!!
Kram på er och ha en fin helg!
Sarah

2 kommentarer:

  1. Åh vilket vackert bokkort! Gillar de här färgerna och du har fått med så många fina detaljer!

    SvaraRadera
  2. En sån fantastiskt fin bokbox.
    Kramis

    SvaraRadera