söndag, december 25, 2011

Presentation av vår nya Inspirations Ängel Frida!

Vi hälsar Frida Varmt Välkommen till Ljuva Änglar som Inspirations Ängel och ser fram emot vad Frida kommer att inspirera er i vår blogg och i butiken!


Namn: Frida Axelsson men på nätet kallar jag mig Pysselfröken
Bor: I Filipstad
Familj: Sambo, två barn, en hund och tre katter.
Blogg: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/
Hur jag började med denna hobby och när: Jag surfade på nätet och hittade en amerikansk sida om scrapbooking. Jag började läsa och blev fast direkt. Det var 2003 och jag tycker fortfarande att det är lika roligt.
Scrappare och/eller kortmakare: Främst kortmakare
Favoritfärger: Blå, brun och vit
Dekorationer: Blommor och kakservetter
Beskriv din stil med tre ord: Oj...jag vet inte om jag har någon speciell stil, jag blandar.
Klarar jag mig inte utan: Stämplar
Inspirationskällor: Bloggar, Magnolia INK, Ett trykk
Mitt bästa scraptips: Våga pröva
Som inspirationsängel vill jag: Locka fram pyssellusten hos er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar