måndag, november 21, 2011

Julaskbok

Hej!
Ny vecka, nya inlägg ;))
Har gjort en julaskbok med de nya underbara pappren från Maja Design
Håll i Er..det är många bilder ;))

Supersöta Tilda har jag färglagt med copic ciao 
Hjärtat har jag lagt lim på och duttat dit flower soft , blir en lite "snöig" känsla!
Kvisten är en Magnolia DooHickey die och den finner ni HÄR!!
På ryggen har jag fäst "beslag" utstansade med spellbinders, dessa har jag senan målat med clear crackle paint
På baksidan sitter det en fin text som jag klippt ut från det HÄR pappret =) Det som är lite finurligt med detta är att på ena sidan står det svensk text och på den andra är det engelska! Smart va!? ;))
Alla kanter är rivna med detta verktyg och färgade med distress ink "walnut stain". Lite grovt linnetyg kikar fram lite här och där... Här syns det att jag "kladdat" med färg på beslagen ;)
Blandade blommor från olika tillverkare som vanligt =) petade även in små söta metallvingar som extra piff. Dessa vet jag finns i butiken ;) bara fråga om ni är sugna!
Bären i guld kommer från mina egna gömmor,
Lite blommor uppe i hörnet också.... Den fina texten kommer också den från klipparket! Kletade på lite Crackle accents i hörnen på den ;)
En liten ask på insidan, två stora rosetter...
Dekorerade asken lite enklare än framsidan av den enkla anledningen att annars hade det inte gått att stänga boken ;)))) En enkel metalldekoration och en halvpärla! Och mera papper och tyg såklart!! Har använt en spellbinder att stansa med...
Och slutligen...insidan boxen ;)) där sitter en liten god jul etikett jag också klippt ut från klipparket =)
Ses snart igen hoppas jag!!
Kram kram
Sarah

2 kommentarer: