tisdag, oktober 11, 2011

Presentation av vår Gäst Ängeln Victoria!

Namn: Victoria Grundtman

Bor: Strax utanför Karlstad

Familj: Maken, två söner & en massa djur

Blogg: Inte än, men snart kanske =)

Hur jag började med denna hobby och när : När jag väntade yngsta sonen 2006. Satt & surfade och hittade massor av underbara scrapbloggar. Då ville jag också prova, & sen var det kört.

Scrappare och/ el kortmakare : Jag måste nog säga både ock

Favorit
- Färg(er): rosa & turkos & brun
- Dekoration(er): älskar metall

Beskriv din stil med 3 ord : blandad, lekfull & bejakande

Klarar mig inte utan : Glossy accent & akrylfärger. Och Glimmermist...

Inspirations källor: Oj, det var svårt. Har nog ingen särskild person, men gillar när det blir lite oväntat. Mixed media-bloggar är en favorit.

Mitt bästa scraptips: Våga prova! Öva tekniker även om slutresultatet inte blev som du tänkt från början.

Övrigt :

Som "Gäst Inspirations Ängel" vill jag : inspirera med lite olika stilar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar