onsdag, september 21, 2011

"Ringar på vattnet"

Hej på Er!!
Mässan närmar sig med stormsteg...bara 1 1/2 vecka kvar nu ;))
Hoppas få se Er där!
Jag har hur som helst pysslat en hel del =) här kommer den första av 3st Lo´s jag gjort ;))

 Pappret jag använt kommer från Maja Designs nyaste serie Skärgårdsliv, och just detta papper heter "östkusten".
 Rosband som jag färgat in med distress dynor, tea dye och brushed corduroy. Pärlbandet finns i butiken, fråga om ni är sugna, likaså "säckvävsbandet" =) Gjorde en liten "dutt" med min distress stain "vintage photo"
Ni ser även de supersöta häftklämmorna som jag gjort med den HÄR från Tim Holtz.
 Klockan på sidan har jag klippt ut från ett G45 papper, och wellpappen kommer från mina privata gömmor;)
 Den stora blomman har jag gjort själv med 3 olika band och lite tyll...busenkelt! (tyll finns också i butiken) De andra blommorna runt om är såna man kan plocka själv i butiken till styckpris! Förutom rosorna då ;)
Den bruna biljetten har jag också klippt ut från ett papper...
 Den fina "kristall" kvisten är från Kort och Godt. De söta bruna kristall "blingisarna" finner ni HÄR
 Närbild...;) Lite suddig men...Stickles "platinum" är det som glänser här =) Bokstäverna har jag stansat ut i foam med det HÄR alfabetet från Tim Holtz
 Löven i metall kommer från Kort och Godt.
 Grungeboard stjärnan är från det HÄR packet med MASSOR av fina dekorationer i!!! Från Timpan såklart, vem annars ;)) Har målat det med Gesso och sen en hel "hög" med Crackle accents på det!
Önskar Er en fortsatt bra vecka!
Kramar Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar