onsdag, augusti 31, 2011

Långe Erik

Hej!!
Här kommer det en lo jag gjort på ett foto från sommarens semester =)
Pappret jag använt kommer från Maja Design och är från den senaste serien "skärgårdsliv"

 Jag har bara använt ett enda mönsterpapper till denna lo! Beslagen kommer från en Tim Holtz die, likaså det läckra staketet.
 Rosbandet kommer från Reprint och jag har färgat in det med distresser! Den stora blomman har jag gjort själv med hjälp av den HÄR diesen från Tim, mellan blommorna på ett par ställen har jag fäst bitar av en kompress ;)) Swirlen äe från Magnolia DooHickeys och ni finner den HÄR.
 På bokstäverna har jag haft på Glossy accents, tycker det blir sååå fint med lite 3D känsla!!
 Blommorna nederst här har jag doppat i "Twinklets diamond dust" ett suuuperfint glasglitter =) De små söta skruvbradsen kommer från Karen Foster.
Närbild på det snygga staketet och rosbandet =))
Här ser ni även de supersöta häftklämmorna som jag gjort med den HÄR häftapparaten från Tim Holtz, helt underbar!! Love it ;))
Må gott till vi ses igen!!
Kramar Sarah

1 kommentar: