måndag, juli 04, 2011

Grattis Kort !!

Här har jag gjort ett kort med de nya Diesen från My Favorite Things som de kallar Die-namics:))   LJUVLIGA DIES!!


Tilda with Stuffed Animal har jag färglagt med Copics,fler färger finns hemma än de som finns i webshopen så fråga gärn aom det är någon du letar efter!
Stämpeln som Tilda sitter på hittade jag i egna gömmor, om det finns önskemål på att ta hem den så gör jag det:)
Det mönstrade papperet som går i lila är ett papper från Maja Designs serie Ska vi Ta en Fika "Cheesecake" som är en favorit !
Det mönstrade papperet med hunden på kommer från Primas Jack n' Jill Collection" Green Fields" som är med på sommarrean med 40% rabatt:)
Texten Grattis har jag skrivit ut från Datorn på vit Cardstock.*

Diesen som är längst ner Dizzi border är jag helt förälskad i !
Den runda är Dizzy Doily och den ni hittar ni också i webshopen!
Som vanligt när jag ska använda blommor så blir det inga mängder men lite blingstenar från Magnolia fick vara med!
Hoppas att ni alla får tid att Njuta av Sommaren!!
Ljuva Sommarhälsningar från Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar