torsdag, april 28, 2011

fest i kortverksta´n! :)


Här är ett kort jag gjort av restpapper. Mönsterpapperet kommer från "Petite Papers Pad Collection Combo 6"X6"" och som botten har jag använt "Scrap Tuva Rose Dust". bilden är utklippt från Pion Designs "Klippark - Minnenas Ateljé". Den lilla grön/vita tagen är från en Prima förpackning med "kristallblommor". En liten söt spets fick också plats.


Det är härligt att blanda olika blommor och färger! Lilla fjärillen kommer från Kort og Godt. Dett finns msaaor med fina metelldekorationer under kategorin "Charms/Metall". Kika in där! :) Har du provar en bladpunch? Den här är min favorit och kommer från Martha Stewart.

Jag önskar dig en trevlig dag!
Kram Marie

1 kommentar:

  1. Rester är alltid godast! :) Jättefint kort, jag tror jag får anmäla mig till en av dina kurser så jag får nån ordning på mina blommor ... supersnyggt som vanligt!

    SvaraRadera