söndag, februari 13, 2011

Te till alla hjärtevänner

En kopp te med hjärtevännen i solväggen, njutandes av en fantastisk februarivinter... :)


Här har jag gjort en liten hjärtegåva med tepåsar, såklart jordgubbste. ;)
Samtliga stämplar och papper kommer från Magnolia.


Som bas till påsens etikett har jag använt en tag utstansad med en die från Tim Holz. Hjärtat är färglagt med Copic Ciao och täckt med ett hav av rosor. Till sist fick rosorna lite stickles.
Den stora Magnolia tagen har jag bara färgat in med Distress Ink "Antiq Linen".


De små jordgubbarna och texten Tea kommer från stämpeln Tea Label. De har jag "lackat" med Glossy.


Mmmm jag älskar detaljer. Här har jag smugit in en liten text och "sytt" runt. Stämpeln "Gift From The Heart" är stämplad med "Pinecone" och embossad med "Klar". Texten ser lite ut som en tvättlapp... ;)


De fina tepåsarna...


En detaljbild på teetiketten. Stämpeln heter Tea Label.

Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar