måndag, februari 28, 2011

Här kommer några fler sidor ur receptboken jag gjort...;))



                                               Rysligt goda kladdkakemuffins....livsfarligt!!
 Pärlorna är gjorda med den fantastiska Paper pen... Här fick Magnolias söta fladdermöss vara med för att göra receptet extra ryysligt...;)) hihi..nu blev ni rädda va =) Här har jag färgat kanterna med distress ink walnut stain.
 Försökt fånga på bild att Tilda fått lackstövlar...det gick sådär ser jag..men där har jag iaf lackat med glossy accents från Ranger. (den kan man även göra vattendroppar med)

                                Världens godaste kolasås, mmmm.. den här är också farligt god ;))
 Här sitter Tilda på en mumsig glass från Magnolia! Lackat jordgubben med glossy accents. Kantpunchen heter vintage lace och är från Martha Stewart.
 Blommor från bla Magnolia, en söt liten jordgubbe i metall från kort och gott, så söt, lite natursnöre håller den på plats.

                                            Klassisk smulpaj med äpple..kan aldrig bli fel
                         I Tildas korg ligger det mogna röda härliga äpplen, färdiga att baka paj på!!
 Ramen med titeln kommer från kort och gott, texten kommer från majapappren....ni vet den där remsan man skär bort och kastar...;)) Fyllt hela ramen med crackle accents från Ranger.
Tilda har fått örhängen gjorda med Paper pen. Likaså swirlen ovanför texten =)


                                                               Oemotståndlig ananaspaj....
 Tilda sitter på en syltburk jag stämplat två gånger..en på vanligt stämpelpapper som är färglagd, och en på vellum som jag embossat med frost... Har även embossat fjärilen i metall med frost, fjärilen kommer från kort och gott =)
                                 Såklart är det ananas i burken...ett natursnöre sitter runt locket.

Detta var allt för idag...fortsättning följer...
Ha en fortsatt bra vecka!
Kramar Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar