onsdag, december 08, 2010

Låda till julgodiset =)

 Gjorde en låda efter en skiss min änglavän Marie gjorde i höstas....!! Den skissen var så bra så jag kunde inte låta bli ;)) Har använt mig av Maja Designs nyaste julserie "fröjdefull jul", tyvärr slut i butiken :( men det finns MASSOR med andra fina papper!!! Kika in!! ;)) Spetsen kommer från Inkido!
 Använt stämplar från Inkido både till tagen och att stämpla på lådan med....en del har jag även embossat med "frost", den röda jag stämplat med är distress ink aged mahogny...UNDERBAR julröd!! Har även använt pumice stone och vintage photo.
 Den söta nyckelknippan har jag färgat med stazon timber brown (den var silver från början) Hocus pocus...;)
Bladen är Martha Stewart punchar, frostskruvarna, bären och metall kommer från kort och gott!!
Valde att även klä insidan...och här har jag också stämplat och embossat ;)) Rivit alla kanter med min edgescraper...nytt blir gammalt ;))
Sköt om Er!
Kram Sarah

3 kommentarer:

  1. Hej
    så underbart fin askan blev.
    Jag har handlat i din webshop,och blev jättenöjd med mina pysselsaker.
    mvh Jessie

    SvaraRadera
  2. Nyyyydelig box!!! :) Hvor stor er den? Og er det brukt en mal, eller er den dekorert???

    SvaraRadera
  3. Tack! Det är en kartongask som är dekorerad, ca 10×10cm och 5cm hög:-)!
    Sarah

    SvaraRadera